100% Coco New York ♥

100% coco new york niki smit





















Coco gaat modelessen volgen aan de Teen Vogue University! Hier leert ze alles over de sixties, pied-de-poules en punkie looks.
Coco loooves New York ♥♥♥

Alleen komt haar vriendje Bruno vlak voor haar vertrek met een nogal verwarrende mededeling. Want wat bedoelt hij precies met YOLO? Blijft Coco hem trouw of gaat ze de tijger uithangen in New York City? ROAR

Coco is vastbesloten een rockende eindcollectie te ontwerpen. Al snel komt ze op het idee voor Style Tiger-T-shirts. Maar zijn haar docenten net zo enthousiast?




Lots of Books over 100% Coco New York! (Instant fan van deze vlogger!)

100% Coco New York ligt voor 13,99 in de winkel.



Coco New York Niki Smit























Coco New York Niki Smit




Coco New York Niki Smit
Coco New York Niki Smit



























Dank jullie wel voor alle te leuke foto's, tekeningen en zelfs COCO NYC-ontbijtjes die ik krijg! Er staan er nog veeel meer op mijn Insta; BYNIKISMIT!
Zo lief van jullie! ♥

Ik ben heeeeeel benieuwd naar jullie reacties!

Veel New Yorkie L.O.V.E.
Niki

12 opmerkingen:

  1. zoooooo leuk!!!! ik ga het meteen kopen als het in de winkel ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaaaaaaaa, ik ben helemaal verslaafd aan Coco! Ik koop het meteen! Je kan zooo leuk schrijven!
    Bestaat de blog The Style Tiger echt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staan er in de boek alleen plaatjes en een heel klein beetje tekst of is het gewoon zoals boek om te lezen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Nu nog examens, maar dan als een speer naar de winkel om het derde deel te kopen.
    groetjes uit België
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben super fan van de boeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanneer komt 100% coco Berlijn uit ???

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga waarschijnlijk een modeblog beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wanneer komt 100% coco berlin uit????????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je zo fantastisch Niki!!! Hoe maak je een modeblog? Sinds dat ik 100% Lola las, Ben ik alle boeken gaan lezen en 100% Coco gezien in de bios!! Super leuke film! Nu alleen nog 100% Mila en Julia lezen! #zinin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn je boeken zooooooo verslavend leuk!! ik heb ze allemaal gelezen. en als ik ze uit heb lees ik ze weer opnieuw... je bent zo SuperFantastisch!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...