100% Coco





































































100% COCO by de coole modeblogster Su Lovely!

100% COCO: Dagboek van een modeblogger.
Nieuwe style! 100% COCO is het eerste boek dat ik zélf heb geïllustreerd! Het verhaal is in de stijl van de andere 100% boeken. ;-)


Coco, vernoemd naar de huispapegaai van snackbar 't Snorretje, droomt ervan een beroemd stijlicoon te worden: 
Kate Moss, watch out!
Maar op haar nieuwe school staat ze al snel bekend als Coco de Clown. Noodgedwongen verruilt ze haar vintage jurkjes, panterleggings en streepjessokken voor saaie spijkerbroeken. Haar opvallende outfits plaatst ze wel anoniem op haar modeblog
The Style Tiger.

Al vanaf haar eerste dag als brugklasser is Coco stikzenuwachtig voor het schoolfeest. Stiekem hoopt ze op een eerste kus van Bruno, de eigenzinnige jongen van de schoolkrant. Maar vindt hij haar ook leuk?

Ondertussen wordt Coco's blog dé hit van modeminnend Nederland, maar niemand vermoedt dat Coco de Style Tiger is. Of wel?

Een boek vol kimono-jasjes, Grunge, Yves Saint Laurent smokings, Jean-Paul Gaultier streepjes en de little black dress van Coco Chanel! Ik ben heeel benieuwd wat jullie van 100% COCO vinden! ;-)

EXTRA
Bij de eerste druk van 100% COCO krijg je deze 3 modekaarten met illustraties van moi.
OP=OP





















































































100% COCO ligt nu in de winkels voor €13,95.
192 pagina's, dikste 100% boek ooit!

100% COCO is het eerste deel van een hele serie over Coco. Begin november ligt mijn nieuwe boek '100% COCO Paris' in de winkels!

XXX
Niki

125 opmerkingen:

  1. Hey Niki.
    Ik kijk ernaar uit!
    Ik heb AL je boeken minstens 5 keer uit,
    En het blijft leuk.
    Ik ga dit boek zeker lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het boek is er bijna!! Ben heeeel benieuwd naar jullie reacties! X

      Verwijderen
    2. je bent de beste schrijfster ever!!!

      Verwijderen
    3. ik ga het boek hoe dan ook lezen !! ik lees geen andere boeken dan die van jou .

      Verwijderen
    4. is het een a b of c boek?

      Verwijderen
  2. heeyy niki,
    het lijkt me echt een super boek!!!
    als hij er is ren ik gelijk naar de boekenwinkel!!!!

    xoxo me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) Laat je even een berichtje achter om te vertellen wat je van 100% COCO vindt! Ik ben benieuwd! Veel plezier met lezen alvast! X

      Verwijderen
    2. ik heb het vandaag gekocht

      Verwijderen
    3. Ik vraag hem voor sinterklaas!

      Verwijderen
    4. Superleuk boek, heb hem van de bieb geleend.

      Verwijderen
    5. ik ook hij is superr!

      Verwijderen
    6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    7. ik heb al je 100% boeken gelezen, 100% coco was echt super leuk! ik heb hem thuis. ik kan niet wachten tot 100% coco-paris er is!

      Verwijderen
    8. Ik hou er mijn boekbespreking over :)))

      Verwijderen
    9. Echt super! Ik heb er uit voorgelezen (100%coco) met de voorleeswedstrijd!
      100%coco-paris heb ik al voorbesteld ;)

      Xxx

      Verwijderen
    10. super duber leuk ik krijg er geen genoeg van !!!!

      Verwijderen
    11. hey niki
      ik heb het boek gelezen en i love it echt waar
      lijkt het je geen leuk idee om er een film van te maken?
      XOXO

      Verwijderen
    12. heb je zelf ook een blog (anders was het supercool en dan kon ik je volgen!!

      Verwijderen
  3. Hoi Niki!
    Ik heb een idee voor je: waarom maak je niet een boek over Mia, dat hippe meisje van 100% Lola!
    Dat zou me echt een heel leuk boek lijken!
    Groetjes L.
    Ps. Ik ben een enorme fan van al je boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heee wat een grappig idee van jou!! Ga ik onthouden. Maar ik ga eerst heel veel Coco's schrijven :-) Groetjes!

      Verwijderen
  4. Hoii Niki!
    Ik heb vandaag je boek gekocht!! Hij is echt super leuk ben nu denk ik op de helft, en ik vind het een leuke idee dat het een dagboek is! En heel grappig want ik heb een kat en die heet coco!
    Ga zo door ;)!!
    Groetkes A.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhhh Dank je wel! Wat cool dat je 100% COCO al hebt en wat leuk dat je meteen een berichtje achter laat!! Mijn hond heet ook Coco ;-) Veel plezier met de tweede helft! X

      Verwijderen
    2. Ik hou m'n boekbespreking erover! Echt superleuke boeken!!
      Groetjes!

      Verwijderen
  5. Ik heb vandaag 100% COCO gekocht. Ik ben er echt super blij mee ! Ik kan niet wachten om hem te lezen . X KUZZZ 100% Lauren

    Ps; Zou je een keer een film willen maken ? En mag ik dan een rol ? X

    Ps2; Film lijkt me echt cool ! Gewoon idee

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaa 100% COCO de film! Ik ben voor! ;-) Leuk dat je COCO al hebt!! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa!!!!
      Moet je echt doen (als het lukt:))
      Kusss M.

      Verwijderen
    2. ja doen coco de film

      Verwijderen
    3. Hey Niki, ik moet een verslag maken en heb dit boek uitgekozen. Maar waar woont Coco?
      xoxo

      Verwijderen
    4. Hoi Niki ik wil een mode boek schrijven heb je misschien wat tips voor mij ps. Ik heb als je boeken gelezen en ze zijn GEWELDIG ik hou van je schrijfstijl xxx anoniempje

      Verwijderen
    5. je maakt echt superleuke boeken. ga zo door!!

      ;-)

      Verwijderen
  7. O, wauwie! Ik wil dit boek zó graag! GE-WEL-DIG! Ik word altijd zo geïnspireerd van al jouw boeken, Niki. Keep writing!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heeyy Lieve Niki,
    ik heb een reactie bij 100% Julia gezet want ik kon hier eerst niet op reageren zou u alstublieft daar willen kijken
    ( ik ben Fenne van die moeder die het snorren strijkplaatje had verprutst )

    -xxx- Fenne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben hem nu aan het lezen! Lievelings-meisjes boek!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb 100% Coco uit is echt een fantastich boek en ik hoop dat je het laat verfilmen!

    groetjes:
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Niki ik ben gek op je boeken ik ben benieuwd naar andere boeken ik heb al je boeken van nina tot coco ga je ook een x een boek maken 100%nikki xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, natuurlijk niet

      dat zou toch dom zijn

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  12. Heb t gelezen egt super! Ik heb al jou 100 % boeken gelezen. Ik hoop dat 100% coco-paris snel in de winkels ligt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,
    bestaat the style tiger echt?
    Wil je dan een link sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hey,
    ik ben een vreselijke fan van je boeken
    mijn idee is om een film te maken over 100% Beverly
    en als dat ooit zou gebeuren mag ik dan beverly zijn ?????

    en ik heb ook net 100% coco uit
    en toen zag ik dat zij een blog heeft dat de style tiger heet
    dat is heel grappig want zo heet mijn blog ook

    groetjes 100% fan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hallo ik heb het boek 100% coco net met sinterklaas gekreegen! SUPER LEUK!
    en ik ga en wil ze allemaal lezen! want ik ben een SUPER FAN!
    100% FAN! ik zit bijna elke dag te lezen door dit leuke boek!


    ik wil ook meer info over de schrijver, Niki Smit! dus daar kijk ik ook vaak naar. want ik vind niki smt heel knap dat ze zolke leuke boeken kan maken.
    ik ga mijn boek bespreking over niki smit en dit boek doen maar hoop ik wel dat ik het boek dan bijna uit heb! anders mag het helaas niet :(

    groetjes 100% fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hey weet iemand of dit boek een B of C boek is
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb het boek in de bibliotheek geleend, en ik wil het nu graag kopen.
    Ik ben er echt heel erg door geïnspireerd, al die leuke outfits enzo.
    En las ik nou dat het het eerste deel was van een serie over Coco? Wat een ontzettend leuk idee ! Ik heb nu al zin om het te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hey niki ik ben het boek 100 procent coco aan het lezen echt zo,n leuk verhaal helemaal de stukken waar amanda haar kleren van haar blog heeft gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey Niki,

    ik heb het boek 100% coco gekocht en dat boek heeft mij geïnspireerd om ook een blog te maken net als Coco! mijn blog is www.creatievemengelmoes.blogspot.com. op mijn blog heb ik een recensie over 100% coco. Echt een super gaaf boek!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hey Nikki,

    Ik vind je boeken echt tof ik zou graag een verfilming willen zien van 100% mila (ik vond die zo leuk dat ik hem in een dag uit had).

    100% Coco was heel heel leuk maar kun je verklappen wie ze gaat kiezen Bruno of Ferry

    ik wil zelf ook auteur worden (meestal als ik boen lees weet ik wat er gaat gebeuren bv. bij 100% Coco wist ik dat de redacteur van mode magazine zou vragen of zij mee wilde gaan naar dwdd ) tips...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik heb hem gelezen en ik vind hem super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat boek is echt wat voor mij, ik heb hem geleend bij de bieb.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hey nikki heb al je boeken gelezen fun

    BeantwoordenVerwijderen
  24. yeeeps niki !

    ik heb een vraagje: ik woon in belgië en heb het boek 100%¨gekocht, ik vind het een super leuk boek! maar wanneer komt het vervolg uit? ik zou het heel graag kopen! en komt het ook in belgië uit? xxxx
    veeeel groetjes
    Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Nikki je bent de best schrijver
    Wanneer komt 100% Coco uit?
    Ik bn je super groote fan
    Xxxx talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Niki dit is echt een topboek!
    Het is zelfs mijn lievelingsboek geworden ;).
    Spijtig dat er nog een vervolg komt want eigenlijk wou ik het einde weten! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Niki!
    Echt een heel leuk boek! Ik ga mijn boekbespreking er over houden. Maar even een vraagje, ik heb namelijk ook een hoofdstuk over alle delen van de 100% serie. Ik vertel daar ook in over alle prijzen die de boeken gewonnen hebben. Bij mijn boek van de bieb staat er dat 100% Coco ook genomineerd was voor De Nederlandse Kinderjury 2014, alleen zie ik verder op geen 1 site staan dat 100% Coco genomineerd was voor De Nederlandse Kinderjury. Zou je even willen beantwoorden of 100% Coco ook genomineerd was voor de Nederlandse Kinderjury 2014? Want anders zit ik straks het verkeerde te vertellen tijdens mijn boekbespreking :p.
    Xxx Valerie (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Coco staat op de Tiplijst van de Nederalndse Kinderjury 2014 maar is nog niet genomineerd... ;-)

      Verwijderen
  28. Ohja, en nog een vraagje. Hoeveel boeken heb je in totaal geschreven? Want er staat op jouw blog helemaal bovenaan (onder de foto's) dat je 10 boeken hebt geschreven, maar bij de linkerkant van je blog (waar foto's van de boeken staan waar je op kan klikken) staat dat je maar 9 boeken hebt geschreven. En op Wikipedia staan er 11 boeken van jou! Zou je ook nog deze vraag willen beantwoorden voor mijn boekbespreking over hoeveel boeken je hebt geschreven en welke? (:
    Xxx Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Valerie! Het zijn er 10! 100% Coco Paris staat er ook bij op Wikipedia en die komt eind oktober uit. ;-) X Niki

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor je antwoorden! :D

      Verwijderen
    3. in oktober maar de hoeveelste dag want ik ben z'n fan.
      bestaat er een blog over the style tiger
      zo ja kan je dan een link doorsturen

      Verwijderen
    4. ontmoeten de meiden van uw boeken elkaar

      Verwijderen
  29. hoi ik heb zelf ook een blog over beauty fashion e lifestyle ik vind het boek echt super leuk en haal er tips uit over het bloggen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Rochelle! wat heel leuk om te lezen dat je tips voor je blog uit Coco haalt!! Veeel succes met bloggen! X Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super leuk boek is het
    heb hem net uit heb heel de serie al heel vaak gelezen
    ik ga mijn boekverslag over deoen
    x sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hiiii,
    Ik vind 100% Coco echt een niet normaal leuk boek!!
    ik ga m'n boekverslag en boekbespreking er zelfs over houden!!
    Ik vond het zo'n leuk boek dat ik zelf ook wel een modeblog zou willen beginnen! hihi! maar ik vraag me af hoeveel boeken heb je al geschreven??
    x anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love dit boek ik hou mn boekverslag er ook over, ik kijk nu al uit naar 100% coco paris en de rest van deze serie! Xx je naamgenootje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haai Niki
    Ik ben je grootste FAN!!
    Ik heb alle boeken gelezen ze waren echt SUPER
    Umh nog een vraagje??
    Als 100% Coco veder gaat ze dan uitzoeken wie haar die geheime mail heeft gestuur (Kijk deze mail)

    Hey Coco de Style Tiger,
    Ik weet wie je bent.
    Ik beloof dat je geheim veilig is bij mij, ik zal het aan
    niemand vertellen.
    Je bent heel erg leuk.

    Groetjes,
    Iemand

    PS: Die kleren op de voorkant zijn SUPER MOOI

    Au revoir
    Xxx Juleney

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Juleney! Dat gaat ze zeker doen in het volgende deel! ;-) X Niki

      Verwijderen
  35. Niki ik ben een grote fan. jij bent mijn voorbeeld mijn schrijversbeurt gaat over jou. ik ben zelf ook een boek aan het schrijven wat ik bazeer op 100% Nina XX HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hi lieve Niki,
    Ik maar een boekbespreking en een boekverslag over 100% Coco.
    Natuurlijk omdat ik het een niet normaal leuk boek vindt.
    maar mijn vraag dusssss:
    Hoe ben je er op gekomen om te gaan schrijven?
    x Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi niki ik ben een grote fan jou boeken en vooral van 100% coco ik heb zo veel zin in het vervolg. ik had ook nog een vraagje hoeveel boeken van 100% coco ga je nog schrijven ik hoop meer dan 1
    doegg x Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik heb nog een 100% meisje bedacht ik dacht aan 100% romy zou je daareen boek van willen maken nikki smit

    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  39. haai ik een fan van je 100% boek ik heb nog namen bedacht voor 100% dit zijn ze
    100%melanie
    100%aiyana
    100%lindsay
    100%miley
    100%jada
    100%alicia
    dit zijn de namen hopelijk komt er boek over een van de namen
    nou doeidoei hopelijk antwoord je snel
    xx een grote fan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik kan niet wachten op het volgende deel ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. ik hou van je boeken kun je ook een boek schrijven met de naam 100%romy zoja mijn hobby's zijn jongens tekenen mode rome zonnen en ik ben een echte dierenvrien en romantikus en ik ben knap want ik ben kindermodel geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een super boek !!
    Ik hed het al binme 3 dagen uit zo leuk ♥
    Ik kan niet wachten op een nieuw boek
    Xx sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. echt een super boek heb er mn boekverslag over gehouden en ik had een goed dus dat zegt veel
    xoxo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I love 100% ... Boeken ik heb ze allemaal wel 3 keer gelezen , en ik kan er geen genoeg van krijgen. 100% Coco is een superleuk boek , ik kijk uit naar deel twee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het super leuk vinden als er een boek kwam 100% Lot!!!!!!

      Verwijderen
  45. ik heb net 100% coco gelezen en vind het een super boek!
    wil graag 100% mila lezen maar die hebben ze nit in onze bib
    greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik heb net 100 % Coco gekocht ( daarvoor al minstens 2 x gelezen ;-) ) Ik kijk enorm uit naar deel 2!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. super boek nikki ik heb hem al 10 keer of zo gelezen ik kan niet wachten op deel 2

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Niki,
    Ik vind dit boek echt superrrr leuwk!! maar ik hou mijn boekbespreking hierover maar waarom is het altijd 100 % en niet 50 % ofzo? zou je me zo snel mogelijk willen antwoorden? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ik vind je boeken echt super-duper leuk, Niki!
    Echt super bedankt voor het leesplezier!

    groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. hey niki ik ven een mega van van jou
    waneer komt 100% coco paris
    ps:maak je ook een 2e deel van 100% mila
    want dat zijn mijn favo boeken van jou super serie!
    ps2 wil je ook please een blog aanmaken van the style tyger .com

    greetz anoniem♥

    BeantwoordenVerwijderen
  51. heeeey nikki ik hou mijn boekbespreking over %anna te leuk boek maar eigenlijk wil ik weten welke dag van november 100% coco paris uitkwam\komt
    groetjes isabelle

    p.s je boeken zijn zoooooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heei Niki maak lp's een film van 100% Beverly 100% Coco en 100% mila

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Coco je bent echt super cool!
    En Nikki jij ook!
    maak een film over 100% coco

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Vorig jaar las ik het boek 100% Coco meteen uit! Nu na heel lang gewacht hebben, is het eindelijk zover! Het nieuwe boek is uit!!! Ik heb er heel erg veel zin in om hem te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Niki,
    Wij vinden op school je boeken erg leuk om te lezen. Maar bij 100% Coco klopt er volgens ons iets niet op blz. 110, daar staat mijn moeder verteld, dit moet toch zijn mijn moeder vertelt?????????????????? Het is de persoonsvorm en niet het voltooid deelwoord.
    Groetjes groep 8 van de Van Doornschool in Kockengen aileen.peek@vandoornschool.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  56. het is echt een geweldig boek! super awesome!! ik hoop dat er een deel 2 komt!! dikkeee kuss livv

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Het boek is geweldig! Ik heb hem nog niet helemaal uit... Maar net als alle andere 100% boeken is het een super boek!❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Heyy Niki,
    Kan je geen vervolg schrijven over dit boek?? Dat zou ik echt suuperr leuk vinden!!!!! XOXO Anoniempie

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Super leuk boek! Net uit voor mijn boekverslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. de hoeveelste druk is dit, dat wil ik graag weten voor mijn boekverslag

    beantwoorden

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik ben nu het boek aan het lezen en doordat het een dagboek is wou ik ook een dagboek. en die heb ik nu dankzij jouw boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ik wil mode-ontwerpster worden en heb een blog. dit is het perfecte boek voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  63. heyy niki!
    Ik en mijn vriendin suus hebben het boek 100% paris gelezen!
    Het is echt een super leuk boek!! En we kunnen niet wachten tot het volgende deel er is!!
    xxx de 100% coco lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  64. btw niki hoeveel delen zijn er?
    antw snel
    xxx 100% coco lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  65. heey niki wat is 100% coco een leuk boek
    ik heb bijna mn spreek beurt en ik doe het over 100% coco kan je mischien nog wat meer over jezelf vertellen

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Madelief ( van https://fashionbaelove.weebly.com )16 oktober 2015 om 20:59

    Hi!!
    Ik ben Madelief en ik ben een heeeeel erge fan van je boeken en ook van jou ;-)
    Als je die film echt gaat maken mag ik dan ook een rol misschien??
    Ik ben 12 en ik zit in de brugklas.
    Ik heb een fashionblog.
    Ik wil modeontwerpster worden.
    Ik ben een trendsetter op school.
    Ik ben gewoon 100% Coco!!
    En ik heb ook acteerervaring xD
    Luffs van Mief ( van https://fashionbaelove.weebly.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hey,
    Voor school moet ik een boek lezen en ik zag deze maar het moet een C-boek zijn... Is dit een C-boek?

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Hoi Niki, wanneer komt je boek 100% Coco New York uit? Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. i ♥ style tiger24 februari 2016 om 19:45

    Hoi Niki
    Ik wil zelf ook een modeblog starten
    Ik zou de naam style Tiger willen gebruiken mag het?
    Het zou echt SUUUUUPER zijn!!!
    Groetjes (misschien) de style Tiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hoi Niki, ik heb je boek 100 procent coco Parijs in twee dagen uitgelezen, omg wat kun jij goed schrijven.
    In het boek ben ik helemaal jaloers op Coco geworden en ik verheug me enorm op 100 procent Coco New york

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hooi Niki ik heb 100% coco net uitgelezen, en OMG je bent echt een hele goeie schrijfster toen ik las dat er ook een tweede en derde deel is heb ik gelijk de 100% coco Paris besteld ;p blijf zo door gaan xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  72. die leuke tekeningentjes die er soms in komen zijn gewoon zoo leuk dat ik een prikbord heb gemaakt met foto's van mij favoriete modellen ( cara & kendall etc. ) en ik heb die leuke tekeningentjes nagetekent en erbij geplakt met wat leuke teksten die coco opnoemt zoals happy gils are the prettiest <3

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hoi lieve Niki ik hoop dat je dit leest ; )
    Ik ben pas een modeboog begonnen en toen ik de tips voor bloggers uit de mail van Karine las dacht ik meteen ik ga contact opzoeken met Niki U zou mij heel erg kunnen helpen U bent de beste schrijfster EVER!
    ZZZZZuperlieve groetjes Tigerroor
    tigerroor.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  74. hi Niki smit!
    ik ben echt een totale fan van jou!
    ik ben Lili en ik heb ook een blog:
    mydresschoice.webnode.nl
    misschien is het leuk als ik op mijn blog een link zet naar jouw blog en andersom.
    alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoi Niki!!
    ik ben echt een super grote fan van jouu!!
    misschien is het leuk dat als je zelf kleding maakt, dat je de kleren van The Style Tiger maakt en aantrekt!
    dan kun je foto's ervan maken en op je blog zetten!
    xx mij

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hoi niki ik maak een boek verslach over 100% coco alleen ik ben vergeten met wie ze kust op het schoolfeest kan iemand mij helpen❤?

    BeantwoordenVerwijderen
  77. hoi nikki ik hou een boekenbeurt over honderd procent coco ik zal graag meer willen weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. echt de mooiste boeken ever

    BeantwoordenVerwijderen
  79. hi niki ik ga mijn boekbespreking over 100% coco doen !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...