100%Coco wint Kinderjury 2014





















Gigantisch blij, trots en ontroerd!! Jaaa, er rolden nogal wat tranen uit mijn ogen na het horen van dit geweldige nieuws!
Wat een ongelooflijk grote eer dat ik met mijn boek 100% Coco de Prijs van de Nederlandse Kinderjury heb gewonnen! Ik sta nog steeds te stuiteren, had het totaal niet verwacht. De komende tijd loop ik rond met een hele grote BIG SMILE!

Klik hier om het Jeugdjournaal met de uitreiking en interview te bekijken.

Dank je wel en een dikke knuffel voor Carmen en Jonna voor jullie mooie en lieve woorden!

Iedereen HEEL erg bedankt voor het stemmen!
Jullie zijn heeele grote schatjes! Maar dat vond ik jullie altijd al. ;-)
Dikke kus van een trotse winnares!






Foto's: Gerlinde de Geus













































































Happy Tears met mijn uitgever Femke Geurts! :-)

























Cadeau van mijn uitgever! Mademoiselle COCO 





















Ohlalalalala


































Manon Sikkel, Tosca Menten et moi! PARTY

3 opmerkingen:

  1. Nogmaals gefeliciteerd Niki! Het was leuk je te ontmoeten zondag. Lief hoe je de tijd nam voor al je fans. :) -Rozemarijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rozemarijn!! Wat leuk een berichtje van jou! Je was mijn redding van de dag! Dank je wel voor je fijne hulp! En veel succes met je studie! Maar volgens mij zit dat wel goed met jou?!! ;-) Veel groetjes! Niki

      Verwijderen
  2. Dik en dubbel verdiend ik hou van je boeken! Dikkekus (15 jarige Lott uit Amsterdam)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...