100% Beverly






























Beverly-Anne is 100% verliefd. Niet op één maar op wel honderd jongens.

Om haar nek bungelt een ketting met alle letters van het alfabet. Ze snapt er dan ook niks van dat haar BFF Nina alleen met haar vriendje zoent. Er lopen zóóóveel leuke jongens rond!

Wanneer een redacteur van CosmoGIRL! opmerkt dat Beverly nog nooit écht verliefd is geweest, is Beverly van slag. Ze MOET verliefd worden. Maar het is zo moeilijk kiezen tussen al die knappe jongens…
En Beverly wil een It-Bag. Maar door de crisis loopt Beverly’s modellenwerk terug: bye bye goedgevulde Louis Vuitton-portemonnee! Om geld te verdienen schrijft ze haar gierend eigenwijze Perzische kat Gucci in voor een schoonheidswedstrijd.

100% Beverly is het vervolg op mijn eerste boek 100% Nina, maar je kunt het boek ook los lezen. Verkrijgbaar bij: Bruna, Bijenkorf, Selexyz, de kinderboekenwinkels, etc.

Ik ben heeeeeeel benieuwd wat jullie van 100% Beverly vinden! Dus stuur snel een berichtje als je mijn boek gelezen hebben!

X Niki

77 opmerkingen:

  1. leuk ! ik ga hem zeker kopen en leuk die tas!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook!!!!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen
    2. ik heb hem ik vind hem niet zoo leuk

      Verwijderen
    3. ik heb hem gelezen voor school en moet eer een boekbespreking over doen zekker een 10 en ps een heeeel leuk boek xx

      Verwijderen
    4. ik heb hem gelezen voor Nederlands ZO´N LEUK BOEK!! ik lees nu per week 3 100% boeken uit zo verslavend die boeken echt super leuk!! xxx

      Verwijderen
    5. ik heb hem gelezen en moet er nu een ABC voor maken voor nederlands. Hij is super leuk!!!!

      Verwijderen
    6. super boek love it ik heb hem al 10 keeer uitgelezen nou doei ik moet veder aan mn boekbespreking. ps hij gaat over 100% beverly

      Verwijderen
    7. ik heb hem al plus 4 andere boeken ik kan die boeken blijven lezen

      Verwijderen
    8. mensen is het een C boek of niej??

      Verwijderen
    9. ja, het is een c boek. zei mijn nederlands docente

      Verwijderen
    10. ik moet een boekbesreking doen en koos dit boek ik heb zeker niet verkeerd gekozen echt een aanrader
      ps: SUPERRR LEUK BOEK

      Verwijderen
  2. SuperLeuk!!!

    Ik ga em zeker lezen!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben hem nu aan het lezen en het is een super leuk boek!!:)

      Verwijderen
    2. Ja, het boek is echt leuk ik heb de hele collectie! ik verzin als ik me verveel, ook zelf 100% boeken.. 100% beverly is het leukste boek ever!

      Verwijderen
  3. hij lijkt mij erg leuk helaas heb ik mijn boekbespreking dan net gehad anders kon ik hem ook mee nemen ik hou hem namelijk over 100% Mila!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ik heb mijn boekbespreking ook over 100% mila... grappig ik weet wel zeker dat ik dit boeek ga lezen lijkt me kei leuk! hopelijk komen er nog veel meer..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niceeeee ga hem zeker kopen heb vrijdag 11 nov. boekbespreking over 100% Anna (ik heet zelf ook Anna) kan ik nog een boek laten zien van niki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh ik sprong echt een gat in de lucht toen ik op Gosupermodel las dat je een nieuw boek had!! Ik ben zo blij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zal ik zeker doen !!!!!!!!!!
    het lijkt mij een super boek ,trouwens al jou boeken zijn leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik doe mijn boekenbeurt over 100% Anna
    maar ik ga hem zeker lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwie! zooow leuk ga hem meteen kopen! ik had alle bestaande boeken al gelezen en ben blij dat er nog een is! jipieeeeeee xxxxx mobootje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik hoe mijn boekbespreking over 100% Beverly!!!
    Niki Smit is mijn favorite schrijfster en 100% Beverly is mij lievelingsboek!!

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Selexyz zegt dat ie pas in mei 2012 leverbaar is????

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Margo! Dat is helemaaaaaal niet waar!! Het boek is er zeker! Even andere winkel proberen.... Welke Selexyz was het? X Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Selexyz via internet. Het geld wordt nu teruggestort omdat ze het pas in 2012 kunnen leveren??? Heb het nu besteld bij Bol.com omdat daar stond dat ik hem vandaag in huis kon hebben.Maar ook daar is vertraging...een ander boek wat ik gisteren besteld heb, heb ik wel zojuist ontvangen. Nu heb ik hem ook nog bij BRUNA besteld. Hoop echt dat ik hem nog kan kopen, want ik heb er mijn hele surprise voor Sint op aangepast... Wie helpt mij?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I <3 your books! Meteen gekocht natuurlijk!
    Weer een geslaagd leuk boek! Wacht nu al op de volgende 100 % !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Niki,

    Ik ben erg fan van je. Ik heb alle boeken van de hele 100% serie. Dus wil ik ook graag dit nieuwe boek van de serie 100%. Dus ga ik het boek 100% beverly aan sinterklaas vragen. Ik ben benieuwd.

    xxx Celine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superrr Leuk! (L)
    Ga m zeker kopen <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hooi,

    Ik heb ook het boek voor sinterklaas gevraagd ik zag het in de boekhandel liggen en belde meteen m'n vriendin zij en ik zijn echte 100% fans

    xoxo Eline' & Marit'

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is echt Zo 100% leuk;)

    XX Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hooi Niki,

    Ik heb 100% Beverly gekregen met Sinterklaas, en vindt/vond het een super leuk boek dat ik er niet meer kon stoppen. Het boek is gewoon 100% te gek!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hooi niki
    Ik heb Beverly
    Ook al uit hij is super super super super gaaf
    Echt Heel leuk
    Xxxxxx lottie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is z'n leuk boek echt waar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. echt super gaaf boek ik hou mijn boekbespreking ook over dit boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lieve niki,
    wat een ontzettent gaaf boek zeg!!!!;)
    ik heb hem nog maar net uit en heb nu al weer zin oom er
    nog een keer te lezen.
    hij is echt zo fab.
    xxxxx
    zefanja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hey niki!!
    ilovee you boeken~!!..!
    maar waar kan ik 100%beverly kopen>?
    serieus ik móet het weten anders ga ik doooood...:(
    xx loveyourboekjess

    BeantwoordenVerwijderen
  25. jouw boeken zijn zooo hot!
    en ik heb 100%beverly ook al uit,
    en ik heb mijn boekbespreking over 100%mila gedaan!
    en ik heb net 100%anna uit maar echt zoo sexy!
    xxx tess

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haai Niki!
    Jou boeken zijn echt geweldig!!
    Ik heb 100% Beverly al 2 keer gelzen, mijn favoriet is 100% Mila. Wanneer komt 100% Julia uit? Ik heb het gelzen op wiki :P
    XxXx
    (Grootste fan van jou!!!♥♥)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik heb hem en hij is vet cool!!<3 Nikki ga zo door
    Kan je een boek over een lianne schrijven want ik wil me BFF verassen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heee Niki !

    100% beverly is zoooooo fabb !
    toen ik het boek gelezen had ging ik meteen aan me boekbespreking werken, want ik wist nog niet welk boek ik moest doen !
    Wanneer komt er meer ??!

    XxXx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hey nikki
    joun boek van 100% beverly is echt geweldig
    hoe ze ook met haar broer om gaan hahaha
    ik wil ijgenlijk wat over jou weten ondat ik mijn boek bespreeking heb en ik doe het over 100 % beverly als je een mailtje naar me trug wil stuuren graag
    doe het op mijn mail inezdoorten@gmail.com kijk daar op en beantwoord er even op
    groetjes inezdoorten

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hey

    hij is echt super leuk en grappig ik hoop dat er weer een nieuwe uit komt in de winkels ik heb al je boeken in me kast ik lees ze elke keer als ik me verveel of niks te doen heb ik vind je echt een leuke schrijfster !♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  31. het is een vt leuk boek ik ben hem nu aanbhet lezen!! echt voor wie hem nog niet heeft echt gaan kopen!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heeeyy Niki
    jij hebt echt vette boeken!
    100% Fabb <3
    en de nieuwe 100% berverly is ook echt geweldig voor wie hem nog niet heeft je moet hem echt kopen!!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heeii Nikki,,
    Jouw boeken zijn zo Fabb en helemaal Gewelig ♥
    ik had beverly-Anne in een Zusht uit :)
    ik hou ook van schrijven en doe dat ook veel!
    mijn vriendin was ook heel Jaloers dat ik dat boek had natuurlijk mocht zij hem na mij lezen!
    ik doe nu met mijn BFF ook een jubileum (stond in het boek!)

    xoxo My,,

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een FAB idee om zelf een BFF jubileum dag te houden! Zo grappig om te lezen! Wat gaan jullie doen??? X

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heb hem al uit hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind een tegek boek!!
    Echt supper leuk!!
    En die teun lijkt me ook wel wat voor mij!!
    Hahahahaha
    kuskus

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hooii Niki!
    Ik heb het boek al 2 keer uitgelezen, en ik heb hem nog maar een maand! Dus ik heb besloten om mijn boekbespreking over 100% Beverly te houden. Wil je me misschien wat mailen zodat ik dat in me boekbespreking kan zetten? trouwens die It-Bag is megagaaf! ik heb hem als schooltas!hihi.

    xoxo Senna (s.meerman@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ik vind hem echt zuperr leuk. ik hou me boekbespreking er over!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heeej niki
    ik vind jouw boeken echt geweldig en heb ze allemaal al gelezen.
    waneer komt er een nieuwe?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja dat zou ik ook graag eens weten!!
      jij bent echt de beste schrijfster ooit!!

      Verwijderen
  40. heeey niki! ben een super duper grote fan van je boeken! echt ik zweer hrt je! al je boeken zijn fantastisch...... en ben je al bezig met een nieuw boek? ik heb wel een idee over de naam: 100% gina het klink al een verwaand en het lijkt op nina! maar ik heb het zelf bedacht. en ik vind je de allerbeste schrijfster. en wil je plz plz plz plz mijn mail beantwoorden vind je echt kei-gaaf niki. van je aller aller aller grootste fan. ps: sorry dat ik mijn naam niet zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nikii i love joun boeken! ik kan er niet zonde vooral 100% beverly! ik heb de hele collectie! blijf zo door gaan! ik hoop dat jij gaat winnen met de kinderboeken 2013! mijn klas vind 100% ook zo leuk! joun boeken zijn de beste van de wereld! ik ben joun grootste fan! het zou echt leuk zijn als jij een keer naar onze klas komt! als de volgende boek komt, gaat die plzzzzzzzzzz over zoenen, en jongens xdd dat vind ik altijd het leukst om te lezen!
    als ik me verveel verzin ik ook een van die 100% verhaaltjes ik heb 100% kate xdd

    BeantwoordenVerwijderen
  42. LOVEEEE YOUUU! Mag de andere boeken ook over zoenen gaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik heb al je boeken gelezen in 1 dag, ben verslaafd.. geloof ik die laatste 4 reacties zijn ook van mij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik hou echt vann dit boek!
    ik heb hem op vakantie gelezen normaal lees ik dan nooit maar het is gewoon te leuk dat je steeds weer wild lezen! ik hou er ook m'n leesdossier over!

    xxx 100% Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hey niki,

    Ik moet binnenkort een boekverslag inleveren en wil het houden over het boek 100% beverly, maar het boek moet c niveau zijn... Is 100% beverly een c boek???

    XoXo

    Kimbeley

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heey niki,
    Ik moet weten voor school wat voor genre 100% beverly heeft. Wij doen mee aan de Jonge Jury 2013 en daar moet ik dat voor weten. Ik geef dit boek zeker weten een 10!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  47. I <'3 100% BOEKEN + NIKI SMIT

    jou boeken zijn de enige boeken die ik leuk vind:-)

    Xxx 100% lover

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ik ga ook mijn boekbespreking over dit boek doen maar
    kan iemand mij een goede samen vatting sturen ik weet echt geen goede dankjewel!!!

    xxx tegek boek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoeveelste Druk is 100% Beverly?

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het boek is fantastich Niki!
    Ik heb alle boeken al eens gelezen en deze was echt super!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Het is zo'n leuk boek!!
    Maar zo moeilijk om een abc- tje bij te maken;(
    Is er iemand die me kan helpen?
    ik moet nog de
    E, K, M, o, p, r, u, w
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Heey niki

    Ik wil alleen even zeggen dat ik je boeken echt te gek vind en ik ben nu bezig met mijn leesverslag over 100% BEVERLY

    xxx Indy

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik doe mijn Boekenbeurt erover !

    BeantwoordenVerwijderen
  54. ik ben nu bezig!
    maar ik kan de It-Bag niet vinden als foto !

    :(
    Zet het snel op je Site !

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi Niki,

    We moeten een opdracht met taal doen: over je favo boek schrijven! en wij kozen voor jouwn boek: 100% Beverly we zijn zooooooooooooooooo fan van jouwn boeken!!!!!!
    we hopen echt dat er een film van 100% Beverly komt. En we zijn heel benieuwd naar je nieuwe boek :) (als die komt)

    kizzzzzz Kim en Noa :D

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel leuk, maar hoe oud is ze als ik vragen mag ? voor m'n boek verslag?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hi Niki
    Je boeken vinden wij zo super geweldig... Beverly vinden wij allebei het leukste boek .. Soms zo puberig
    Xxx Noa (10) & Marieke (10)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. kunt u meer boeken maken???

    BeantwoordenVerwijderen
  59. ik heb ze bijna allemaal gelezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xxx je beste fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Echt een mega super leuk boek!!!
    Weet je wat nog leuker zou zijn...
    Een deel 2 haha

    BeantwoordenVerwijderen
  61. heeey Beverly we zijn super fan van jou 100% serie we gaan een boekbespreking houden over 100% Beverly we moeten een verwerkings opdracht doen heb je misschien tips hoe we het speciaal kunnen aanpakken. xxx je super erge 100% fans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...