100% Nina





























Nina zit in de brugklas en is 100% verliefd op Tim. Door het invullen van een lovetest ontdekt ze dat Tim op glamour girls valt. Vanaf dat moment heeft Nina nog maar één doel: een glamour girl worden.

Daarom sluit ze vriendschap met dé Ultra Glamour Chick van de school: Beverly Anne (die al eens met Tim gezoend heeft!). Dille, Nina's hartsvriendin, is daar helemaal niet blij mee. Wanneer Nina wordt gevraagd voor een reclamespotje, is haar nieuwe vriendin door het dolle. Maar dan vertelt Beverly de hele school dat Nina met Johnny de Mol heeft gezoend... En Tim, valt hij nu voor Nina?

Prijzen
100% Nina is het eerste boek van Niki Smit en is bekroond met de Hotze de Roos prijs. Er zijn meer dan 40.000 100% Nina-boeken verkocht.
100% Nina is voor te koop in alle boekenwinkels! (o.a. Bruna, Bol.com, De Bijenkorf en de kinderboekenwinkels.)

39 opmerkingen:

  1. ik ben nu die boek aan het lezen en vind het een heel leuke boek (ik ben ook verliefd op een jongen en die boek helpt me wel een beetje er mee )
    u schrijft heel leuke boeken !!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kan iemand mij helpen ik moet een boek verslag maken en moet een goed stuk kunnen schrijven van de afloop kan iemand da voo mij schrijven alvast bedankt

      Verwijderen
  2. Ik wil dat boek kopen maar weet niet waar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bij bruna hema ik heb hem gekogt bij de bijenkorf.
      xx nina

      Verwijderen
    2. Ook bij boekenhandels!
      Heb ik gedaan.
      xxx

      Verwijderen
    3. ik heb het boek in de schoolbieb

      Verwijderen
    4. ik heb hem bij de Intertoys gekocht...
      xxx

      Verwijderen
  3. hoevaak en wanneer is 100%nina gekroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. inderdaad mee eens ik ga er mijn boekbespreking over doen

      Verwijderen
  5. ik vind het een heel leuk boek en ik heb mijn boekverslag er over gedaan super!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat heb je er allemaal over verteld ik doe het nu over 100% nina maar het is best lastig om iets over Nikki Smit te vinden xxxxxx

      Verwijderen
  6. super leuke boeken doe met mij bff boekbespreking over 100% nina xjes imke en nina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. egt super boeken ik heb ze allemaal thuis en ik heb ze al 10 keer gelezen het blijven gwn leuke boeken
    (L)(L)(L)(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor hoe oud zijn die boeken moet een boekverslag doen 12+ weet iemand dat

    -xxx- warhoofdje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb moest ook een beokverslag over een boek maken een C boek en heb gwn dit boek gedaan. en ze vondt het goed heb er uiteindelijk een 9,5 voor gekregen.

      Verwijderen
  9. ga het boek lezen heel snel lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heb net dit boek gekocht ben ergggggg benieuwd waar "die" over gaat

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. je zal er geen spijt van krijgen want ik moet nu een veslag maken van het boek geloof me het is een super boek!!!!

      Verwijderen
  11. ik doe mijn boekverslag over 100% julia alleen vind heel weinig imformatie over niki

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi!!!
    i love your books!!
    echt superleuk!!! vooral 100% nina, beverly en julia (daar heb ik op gestemd)
    kisses from me

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi komt er ook een boek die 100% jinke heet?
    kisses from me

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey niki ik hou van je boeken ;D ;D ;D ;D

    xxxxxxxxxxxxxxxxxx een fannn

    BeantwoordenVerwijderen
  15. k weet nii over welk boek ik mn boekbespreking moet doen..
    Over 100% Nina Of Over 100% Lola .. Help me! welk moet moet ik doen!-
    xxxxx anoniempje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik houd mijn boekbespreking over 100% Anna! 'k Ben druk bezig!

    xxx iemand die graag anoniem wil blijven

    PS. Jou boeken zijn echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik heb 100%anna ,100%bo ,100%fee al gelezen wil graag de rest ook nog lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. U schrijft zulke leuke boeken echt ikhou er van ik heb nu al

    100%bo 100%nina en 100%anna ik vind ze geweldig

    Maar mijn lievelings boek is 100%nina echt waar GEWELDIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk boek heb bijna al je boeken al gelezen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ook is echt een super cool boek nina is ook echt geweldig aan het einde van het boek staat ook wat je het meest bent in ik ben beverly zonder nep wimpers XD

      Verwijderen
  20. In welke tijd speelt 100%Nina zich af???

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb al jou boeken gelezen, en ik vind alle boeken echt suuuuuuperleuk, mooi, grappig, geweldig en cool!! Ik kan niet wachten om een nieuw boek van jou te lezen! En jou boeken geven me echt heel veel inspiratie voor nieuwe outfits. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb al uw boeken gelezen, en ik vind alle boeken echt suuuuuuperleuk, mooi, grappig, geweldig en cool!! Ik kan niet wachten om een nieuw boek van u te lezen! En uw boeken geven me echt heel veel inspiratie voor nieuwe outfits. xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...