100% Fee

Fee is fotomodel en 100% verliefd op Thijs, alleen durft ze hem dat niet te vertellen.

























Op een dag ontdekt ze dat álle meisjes op school verliefd zijn op haar grote liefde. Zelfs haar beste vriendin Laura heeft zoenplannen met Thijs. Tijd voor actie! Maar hoe laat je een jongen merken dat je hem leuk vindt? 

Ondertussen mag Fee haar eerste modeshow lopen. Aan haar de eer om het pronkstuk van de avond te dragen: een bontjas van echt konijnenbont! Maar Fee is faliekant tegen bont en stapelgek op haar konijn. Zal Fee in de bontjas de catwalk op gaan? En lukt het Fee eindelijk om Thijs te vertellen dat ze stapelverliefd op hem is?

Prijzen
100% Fee is genomineerd voor de Prijs van de Nederlandse Kinderjury 2010.

100% Fee is voor 12,50 te koop in alle boekenwinkels! (o.a. Bruna, Intertoys, Selexyz, Bijenkorf, V&D en de kinderboekenwinkels.)

54 opmerkingen:

  1. het is echt een super leuk boek ik ben bezig om info te zoeken voor mijn boekbespreking voor maandag 7 november.

    groetjes van jeske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dan ben ik jarig

      Verwijderen
    2. IK DOE MIJN BOEKBESPREKING ER OOK OVER ALLEN IK HET HEM OP 2 NOVEMBER

      Verwijderen
    3. ik heb vrijdag mijn boekbesprekng over 100% fee.
      het is een LEUK en GAAF boek

      Verwijderen
    4. hoi ik doe mn boekbespreking ook over 100% Fee volgende week vrijdag!
      Het is echt een heel erg leukk boek!

      Verwijderen
    5. ik doe er mijn boekverslag over echt heel leuk boek zeker een aanrader!

      Verwijderen
    6. ik hou er ook mijn boekbespreking over (ik schaam me !!!)

      Verwijderen
    7. ik ga mijn boekbespreking er ook over doen op 2november 2016

      Verwijderen
    8. ugh ik moet over dit boek een boekvergelijking maken en het is zo vreselijk en ik haat het boek hoe kun je dit leuk vinden!

      Verwijderen
  2. Ha Jeske! Heel veel succes!! heb je alles kunnen vinden? X Niki

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nikki ik heb een vraag waarom heb je voor de naam 100% fee gekomen??



      ps: ik wil graag andwoord vooor vrijdag!! en stuur PLEAS graag ffies snel terug BEDANKT alvast!

      Verwijderen
  3. ik heb bijna alles gevonden! Ik krijg alleen niks over de illustrator Miranda Klaver gevonden... Weet jij misschien iets?

    x jeske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik kan ook niets vind over haar
      help my!!!

      PS. echt coole boeken.
      LOVE

      Verwijderen
    2. hebbes!
      Boekverslag Nederlands 100 % Mila door Niki Smit Scholieren.com

      Verwijderen
  4. Niki!
    Ik hoop Dat je Deze Brief Leest En Beantwoord!!
    ik heb mijn boekbespreking over 100% fee gedaan toevallig kwam de diricteur binnen en vond het een goed idee om jou misschien te uitniodigen voor onze school!!
    als het iets koste niet te duur zou hij dat best willen betalen!

    Wil je alsjeblieft een berichtje terug sturen via mijn e-mail! imkeaukje@home.nl

    dat zou fijn zijn!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Imke!!! Ik heb het gelezen hoor!!! ;-) Ik kom graag naar jullie school, maar dat kost inderdaad wel geld... De directeur kan mij booken via Stichting SSS, die regelen de schoolbezoeken: http://www.sss.nl

    Ging je boekbespreking goed???

    XXX Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik het boek net uit, wat leuk, ik ga ze allemaal lezen, vind hjet super, goede schrijfster ben je.

    xx shelley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind het een megea boek!!!!!!!!!
    over wat thijs en Fee allemaal overkaomt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb me boekbespreking over 100% Fee op 14 december, wil je hier antwoord op geven??
    Of mij een mailtje sturen?
    Kan ik dan eerst jou e-mail adres krijgen???

    1. als je boeken schrijft, begin je dan gewoon of heb je als veel in je hoofd?

    2. Houd je jezelf erg bezig met mode?

    goetjes van wiep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeii ik vind het echt een super leuk boek en moet woensdag een boekverslag inleveren die meneer van nederlands zei tegen me ga je weer een 100% boek doen of nu een anderen. je begrijpt dus wel dat ik alle boeken heb gelezen en al van alle boeken een boekverslag heb gemaakt haha maar het zijn gewoon verslavende boeken haha

    dikke x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit was mijn állereeerste boek van 100%, en hiermee begon de verslaving! :)

    Ik ben nu bezig met mijn 2e boekverslag over dit boek, 1e keer in groep 8 en de 2e keer in de 1e

    XX

    Zou ik een kort digitaal intervieuw mogen houden bij je? Vóór zondag de 15e? Ik vraag het ook nog wel via hyves!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Niki,
    Ik heb net het boek 100% Fee uit. ik heb het in een keer doorgelezen want ik kon echt níet meer stoppen!! Het is zo leuk en soms ook weer spannend. En wat FEE EN THIJS allemaal meemaken zo hip en cool en leuk. De rest van de serie ga ik zéker ook nog lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3 :D:D:D:D:D:D:D
    xxx-jes van een hele grote Niki fan!!!!!!!!! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Niki!
    Ik kan ook niet veel info vinden over Miranda Klaver!:(
    Kan jij wat vertellen over haar ofzo??
    -xxxJes Anoniempje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Niki!
    Ik moet mij boekverslag over het boek 100% Fee maken, ik heb ook het thema nodig. Ik kan het thema niet op internet vinden en ik heb het boek niet bij me. Ik heb het echt zo snel mogelijk nodig! Kun je alsjeblieeft heel snel antwoord geven please? Ik zal zo snel mogelijk kijken of ik al antwoord heb.

    -xx-

    Ps. Jij en je boeken zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey!
      Deze reactie hierboven is door mij gezet, ik hoef het thema niet meer te weten. Ik hou mijn boekverslag nu over 100% Bo. Alvast bedankt!

      -xx-

      Verwijderen
  14. Hoiii! Thema van 100% Fee is: 100% jezelf (durven) zijn! En ook: liefde en onzekerheid. veeel succceeesss! ;-) X Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OMG!!!!! Mega goed boek!!!! Ik heb er nog maar 2 gelezen en dit is alvast het leukste! De anderen zijn OOK MEGA tof!!!! Blijf verder schrijven!!!! Het zijn MEGA leuke boeken!!!! ;)
    XxXx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ga je nog meer 100%- boeken schrijven????? Ze zijn MEGA goed!!!!! Zoja? Wanneer komt deze dan uit????
      Stuur vlug terug! ;)
      XxXx

      Verwijderen
  16. heey,

    ik vind je boek echt super!!!
    vooral dat fee net als ik tegen bont is.
    ik vind dat je boek zowel fantasierijk als realistisch is!!
    het verdient echt een prijs.

    xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. door wie zijn de tekeningen gemaakt voor mijn boekenkring is het de Fontein????
    pllzzz een reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Niki,
    Ik ben HEEEEEEL erg fan van uw boeken, en zeker van u zelf.
    Ik heb net 100% Julia besteld.
    Ik ga zo beginnen met 100% Fee.
    Ik weet zeker dat die ook super is net zoals alle anderen.

    x Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Niki Smit. U heeft super leuke boeken!!!!
    Ze zijn allemaal een 10!!!!!
    100% fee is ook geweldig!!!
    Xxxxx Wendy
    P.s ik heb net 100% Julia besteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hooi!
    wat een te gek boek is dit van 100%
    maar het is al een tijdje terug dat ik hem gelzen heb.
    en ik heb een vraag;
    wat stond er ook alweer in over het sterrenbeeld: tweeling?!?
    iets van dat hij van verassingen houd of zo???

    Ik zou het graag willen weten!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind dit een te gek boek net zoals 100% Anna. Deze 2 boeken vind ik heel erg leuk.

    liefs Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi nikki

    ik heb een boekbespreking over 100% Beverly en ik heb hem bijna af. Alleen kan ik niks vinden over de illustrator Miranda Klaver. Is er een site waar informatie staat over miranda klaver?

    XXxxx Indy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  23. dankzij dit boek lees ik sinds kort alle 100% boeken(ik probeer ze allemaal te lezen) hihi. Op school hadden we dit boek ik vond het zoo leuk dat ik ze nu allemaal wil lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey Niki,
    Ik vind je boeken echt super tof!!!
    ik ben echt een fan!
    ik hoop heel erg dat al je 100% boeken worden verfilmd!!!
    Groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 100% Directioner31 juli 2013 om 10:34

    Hoiiiii Niki!!!

    Mag je hier ook vragen stellen? Want ik ben erg benieuwd wat eigenlijk jouw/uw lievelingsboek is. Misschien kan ik het dan ook eens een keer lezen ;)

    kuzzie van MOI

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Natuurlijk mag dat! Tijger, Tanga's en Tongzoenen van Louise Renninson (en alle boeken van die serie) en Dagboek van een prinses van Meg Cabot!! P.S. ik ben uw dochter van Mirjan Oldehaven vond ik ook errrg mooi! Kuzzies terug! X

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoii,
    Ik ben een meisje en zit in de 2e en doe mijn boekverslag over 100% Fee. Maar ik had een vraagje, wat is de genre van dit boek?

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vind het echt hele leuke boeken...ik heb ze bijna allemaal gelezen xx...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hey ik heb mijn boekbestpreking over 100% Fee...maar ik weet niet hoe oud Fee...en ik heb hem al bijna dus reageer plzz xx :-*

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hallo ik ben een jongen zit op een school en lees graag

    BeantwoordenVerwijderen
  32. heezz!
    ik vind je boeken echt heel erg leuk, Niki!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar nu moet ik een boekverslag maken en een genre opschrijven, maar wat is het genre van het boek 100% Mila??
    XXX
    nikifan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fakka niki,

    ik vind je boek nergens op slaan, er staan geen tips in over hoe je iemand kan laten merken dat je hem leuk vind. Op de achterkant staat er duidelijk hoe laat je je crush merken dat je hem leuk vind!
    ik snap het boek niet!

    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  34. lieve niki,
    ik hou me boekbespreking over 100% Fee.
    maar ik heb een vraag.
    waarom heb je het boek 100% Fee genoemd?
    ik zou het fijn vinden als je me beantwoord.
    ik heb mijn boekbespreking op 14 juni.

    xxx Ayla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heyy niki

    100% Fee is echt een supergaaf boek blijf zo doorgaan
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...