100% Anna

Anna, of eigenlijk Anna-Claire Alexia van Aspen, is 100% verliefd op Jamie.

























Haar moeder shopt zich suf bij Chanel en Louis Vuitton. Anna's zus wil niets liever dan rijk en beroemd worden. Maar Anna zelf moet niks hebben van het glamourleventje van haar familie. Terwijl haar ouders denken dat Anna lid is van een prestigieuze hockeyclub, zit ze stiekem op voetbal.

Anna's voetbalvriendinnen Chanella en Naomi weten niet dat Anna steenrijk is en ook haar grote liefde op het voetbalveld, Jamie, heeft geen idee... Sterker nog, ze maken vaak grappen over de verwende hockeymeisjes. Maar dan staat Anna als 'Rich Girl' op de cover van het tijdschrift Beau Monde! Zullen haar vriendinnen haar geheim ontdekken? En wat zal Jamie zeggen als hij ontdekt dat ze een Rich Girl is?

100% Anna is voor 12,50 te koop in alle boekenwinkels! (o.a. Bruna, Intertoys, Selexyz, Bijenkorf, V&D en de kinderboekenwinkels.)

44 opmerkingen:

  1. hey Niki Smit,
    Ik ben Romy en zit op basisscchool de Zonnewijzer.(niet belangrijk maar ja)
    En ik hou mijn boekenbeurt over 100% Anna,omdat het gewoon een superboek is!
    Maar nu mijn vraag:Heb je misschien nog tips voor me of dingen die ik goed kan gebruiken of uitdelen?
    Ik hoop het wel maar ja.
    xxx 100% Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En als het wel zo is...
    stuur dan even een e-mail naar:
    romysteijger@hotmail.com
    A.U.B
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik hou ook mijn boekenbeurt erover!! is ze niet supeeerrrrrr goed! hoe ging het bij jou, die boekenbeurt?

      Verwijderen
    2. ik wil het er nu over doen, maar ik ben het boek kwijit

      Verwijderen
  3. Beste Niki S.
    Mijn naam is Silke, ik ben 13 jaar, woon in België en ik zit in het 2de middelbaar! Ik ben werkelijk GEK van uw boeken! Vooral van 100% Anna!!! Top boek! Ik heb ook al andere boeken van u gelezen: 100% Nina (ook geniaal trouwens), 100% Lola (ook super cool!), 100% Anna natuurlijk en 100% zomerkriebels! Weet u, ik hield vroeger niet van lezen, en nu ben ik er ook achter gekomen waarom: ik had mijn smaak nog echt NIET te pakken. Maar toen begon ik boeken te lezen over meiden en shoppen en natuurlijk ook over jongens! Pas toen wist ik welke boeken bij mij hoorden! (o.a. uw boeken!!) En ook wilde ik even meedelen dat ik een boek heb proberen te schrijven, een beetje in uw stijl, maar... helaas, het had niet mogen zijn, ik dacht dat ik best wel talent had met boeken, maar het is een flop geworden, na 6 pagina's ben ik al gestopt! Maar nou goed, ik wilde u vragen of u, met uw talent, misschien bereid was mijn ideeën voor het boek, om te vormen tot een bestseller, nou ja, laat ons niet overdrijven. Ik wilde u gewoon vragen of u het fijn zou vinden als u dat boek zou willen schrijven. Als u daarmee akkoord gaat wil ik u eerst en vooral meededelen dat het GEEN plagiaat is! Nou goed, ik zal de inhoud niet weergeven op deze site, want dan zou het geen verrassing meer zijn ;). Laten we het zo doen, als u het met me eens bent, om het boek te schrijven, dan stuurt een mail naar silkeclous@hotmail.com en dan stuur ik ééntje terug met mijn voorstellen voor het boek, dan kunt u nog altijd zien wat u ermee doet, niet waar! Nou ik hoop dat ik gauw een mail van u ontvang en dat het boek gauw in de winkel ligt ;). Haha, dat was een grap, u kunt er natuurlijk nog over nadenken! Heel veel groeten van u grootste fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ik ben Jasmien uit Belgie en ben ZOT van jouw boeken!
    Nu hou ik een spreekbeurt over dit boek (100% Anna) omdat het grappig en mooi is...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind het boek zooow leuk ik heb ook de 100%bo gelezen en ik gha verder met lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ze bijna allemaal gelezen behalve 100% fee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo niki smit,
    ik lees op school 100% Anna, ik vind het een super leuk boek en hij is ook nog grappig.
    ik wil eigelijk alle boeken van deze serie lezen.
    deze boeken zijn in 1 woord SUPER!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo niki smit,
    ik vind 100% Anna zo leuk dat ik het in een halve dag uit heb.
    ik vind je boeken ZUPER LEUK!!!!!
    ik lees ze allemaal al voor de 5e keer.
    hoe kom je op al die ideeën?
    wanneer komen er weer nieuwe 100% boeken(hoppelijk snel)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi niki!
    Ik vind jou boeken top!
    Ik heb 100% Anna bestelt!<3 Aaaah!
    Ik kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb! <3
    Zou je mischien een keer in Weert langskomen!
    Dat lijkt mij en mijn vriendinnen top vinden! Ik heb 100% love als boekbespreking gehad en de jongens vonden het zelfs leuk boek later moesten we aan het eind van de spreekbeurt loten wie het boek mocht lenen van mij! ahaha! Was zo loll! Ik zweer het je! (100%beverly is zoo leuk!) Ik wil zo graag een handtekening van Jou!☻ Ik kijk elke dag rond op jou blog hij is zo leuk en je informeert je fans zo goed over echt alles!♥
    N:Niemand kan zo beter als jou een boek schrijven!
    I:Ik vind jou boeken echt Fab!
    K:Kan niet zonder jou boeken!♥
    I:Ik wil zo graag een handtekeningggg!♥

    I LOVE YOU NIKKI!
    doeiii!
    Dikkke kuzss van me en big huggg!☻

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve Niki Smit,
    ik vind jou boeken echt super leuk, vooral 100% Anna. Ik heb het boek al 7 keer gelezen.
    liefs Isa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee,
    Ik ga het boek 100% Anna doen als boekverslag. Maar ik weet niet hoe je Anna moet omschrijven....
    Kan je misschien helpen ?

    groetjesss x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dit is echt zo'n gaaf boek ik denk dat ik het wel honderd keer gelezen heb

    ik had eigenlijk een vraag zelf ben ik verliefd op een jongen uit mijn klas maar bijna ieder meisje is op hem verliefd hij heeft zelfs verkering en als ik hem iets vraag kijkt hij zo lief naar mij ik weet dan nooit wat ik moet zeggen. geen enkele jongen is verliefd op mij. zelf kan ik best wel goed dansen maar geen enkele jongen let daarop. als ik naar judo ga en hij komt kijken naar zijn vriend die ook aan judo doet kijkt hij ook naar mij en dan maak ik meestal de grootste blunder
    (erg genant)

    ik weet niet wat ik moet doen. help mij ik heb de hulp erg hard nodig

    xxxx Demi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoe heb je deze website gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heey ik hou mijn boekbespreking over 100% anna maar ik wil graag weten waar het verhaal zich afspeelt en waar u woont want de ene website zegt in rottetdam en de andere in amsterdam ik heb het nodig voor mijn boekbespreking.alvast bedankt lieve niki!xxx me

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heey ik hoe mijn boekverslag over 100% anna heb je dingen die ik kan gebruiken xxxxxxxxxx
    van een meisje met een vraag graag snel ik moet hem al op 10 april inleveren xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Relaxation for two minutes right after you've got completed (all 3 physical exercises), then get started again.

    Feel free to visit my site :: http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/4-reasons-bowflex-weights-get-here/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The Bowflex Dumbbells undoubtedly are a pair of adjustable dumbbells which might be applied to try
    and do a range of exercise routines.

    Here is my weblog :: Dumbbell Step Up

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It can be from these folks is where you can obtain an excellent,
    low-cost type, normally in a giveaway amount.

    Have a look at my homepage bowflex adjustable dumbbells

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Want the top adjustable dumbbells for the residence gym?


    Look into my weblog - please click the up coming post

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nautilus provides a large array of property gymnasium physical fitness
    devices.

    My weblog - dumbbell adjustable

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What makes the Bowflex Revolution exclusive may be the new patented Spiraflex
    technological know-how, at first created for use in space, wherever
    classic body weight resistance does not get the job done.


    Feel free to surf to my weblog visit the following post

    BeantwoordenVerwijderen
  22. If you're carrying out more fat loss design workouts, incorporating supersets, and complete entire body exercise sessions, the speed of excess weight change may very well be significant to you personally.

    Stop by my page ... Recommended Internet page

    BeantwoordenVerwijderen
  23. New apparently costs much more and used is perpetually cheaper.


    Here is my blog ... bowflex adjustable dumbbells

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey wil je met me trouwen?
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je weet wel wie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ben jij een meisje, zo ja: ieuw
      zo nee: hoe oud ben je

      Verwijderen
    2. bah doe niet zo raar.

      Verwijderen
  25. Lovee you
    Jw eet wel wie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beste Niki Smit,
    ik hou mijn Boekbespreking over 100% Anna wat best toevallig is want ik heet zelf ook Anna :)
    Ik ben GEK op 100% Anna!!!
    Maar ik wou vragen of ik wat informatie van uw mocht want dat is een van de vragen en waar speelt het zich precies af in Nederland? En in welk jaartal?

    Nog heel erg bedankt :)
    Doei Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik heb alle 100% boeken gelezen en ze zijn allemaal even leuk =D ik doe nu mijn boeken opdracht over 100% anna :D ik hoop dat ik een goed cijfer krijg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. telkens als ik een boek van de serie lees dan denk ik deze is nog leuker maar ik denk dat ik dit wel de leukste vind ik heb hem vandaag uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hayy Niki,
    ik wil mijn boekbespreking over 100% Anna doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. in welke tijd speelt het verhaal zich af

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heeyy Niki! <3 ik hou super erg van u boeken! ik heb zelf ook een 100% boek geschreven die heet 100% Lisa! Het boek gaat over een meisje die alles aan zichzelf wil veranderen, maar haar vriendin (Monika) vind dat niet goed. ze vind het wel goed dat lisa op een datingsite een vriendje gaat zoeken, maar dat loopt verkeerd af... wat gaat Monika er aan doen? of gaat Monika er wel wat aan doen? en wat zullen de ouders van Lisa doen? dat lees je allemaal in het boek 100% Lisa!! (dit was de achterkant van het boek!) ik haatte boeken.... totdat ik een boekbespreking moest doen.. ik koos een boek van jou! toen ik dat boek uit had had ik na 3 dagen de hele collectie van 100% boeken! ik heb in groep 4,5,6,7 en 8 een boekbespreking over jou boek gedaan! ik vind u boeken nu nog geweldig! ik heb dus bijvoorbeeld al 4 keer het boek 100% Anna gelezen! kinderen in mijn klas zeggen soms tegen me, jeeeeetje volgens mij heb je dat boek echt al 100 keer gelezen, en dan antwoord ik, VIND JE HET GEK?! HET BOEK IS GESCHREVEN DOOR NIKI SMIT EN HET IS EEN 100% BOEK DUHHHHH!!!! hahahahahahahaha! maar nog even over het boek 100% lisa... ik weet niet hoe ik er een ÉCHT boek van maak! en ik weet ook niet hoe ik het uit moet geven! kunt u mij helpen? zoja stuur dan een mail naar lk02@hotmail.nl
    x x x van lisa
    x x
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een errug leuk boek, aanrader!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 100% Anna is een leuk humoristisch goed geschreven boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. 100% Anna is een heel leuk boek, ik zou hem zeker lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. echt een super leuke blog moest een boekverslag doen en heb veel info gekregen. heb allen nog een vraag is het een echt gebeurt verhaal of niet? xx liz blijf door schrijven echt hele leuke boeken

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 100% Anna is heeeeel leuk hou daar mijn boekpromotie over.
    ik heb hem al volgende week donderdag!!
    hopelijk komen er nog meer van zo'n leuke boeken van Niki Smit en Janneke Droge. het is echt een aanrader!
    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anna van de Pasch14 mei 2019 om 08:03

    Hoi niki s.
    Ik ben Anna en ik ben gek op jou boeken vooral 100% Anna en ik heb een vraag: zou jij miss een film over 100% Anna willen laten maken?
    Zou je me dat kunnen laten weten via mijn mail annavdp11@gmail.com
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...