Luisterboek 100% Coco voorgelezen door Georgina Verbaan








































Het luisterboek van 100% Coco is voorgelezen door très jolie actrice Georgina Verbaan. Coco en ik voelen ons zeeeeer vereerd en trots als een Style Tiger dat Coco de stem van Georgina gekregen heeft! Het is bijzonder geestig om het verhaal met de geweldig leuke stem van Georgina te te horen, ze zet Coco zo briljant, lief en grappig neer!

Enorm bedank Georgina, te leuk dat je mijn boek hebt voorgelezen! Ook namens de fans van Coco, ik weet zeker dat jullie volledig wegdromen. ;-)

Het very oh la la luisterboek is voor €14,95 te koop in alle boekenwinkels, als ze het niet hebben, kunnen ze het altijd voor je bestellen. Of bestel de cd's bij Bruna.
Je kunt het luisterboek van Coco ook downloaden bij Storytel.

100% Coco is het tweede luisterboek van de 100%-serie. Eerder werd 100% Mila voorgelezen door Nicolette van Dam.

4 opmerkingen:

  1. Nu aan het luisteren, superleuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mij boekbespreking ga over 100 % coco in paris want het is een geweldig boek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga ook me boekbespreking houden over 100% coco
    GEWELIDIG BOEK !!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...