100% Mila

Mila gaat een jaar bij haar vader in Parijs wonen om haar droom waar te maken: modeontwerpster worden!























Maar Mila's hippe looks maken geen indruk op haar nieuwe klasgenoten. Haar zelfvertrouwen bereikt een dieptepunt wanneer haar Nederlandse vriendje Bas het uitmaakt.

Ze lucht haar gebroken hart bij een wildvreemde jongen, Nino. Mila en Nino toeren een dag door Parijs en spreken af hun dromen waar te maken: Nino wil muzikant worden en Mila wil een baantje bij Louis Vuitton. Maar al snel blijkt dat Nino's droom allang uitgekomen is: hij is de zanger van een bekend rockbandje.

Als Mila's klasgenoten ontdekken dat ze Nino kent, wil iedereen haar BFF worden. Mila probeert opnieuw contact met Nino te krijgen. Maar bekende rockers zijn nu eenmaal onbereikbaar... zelfs als ze verliefd op je zijn.

Extra's!
- 100% BFF Test
- Tips voor Parijs
- Tekeningen van modeblogger Hezzie!
Hezzie's website

Prijzen
100% Mila is genomineerd voor de Prijs van de Nederlandse Kinderjury 2011.

100% Mila is voor 12,50 te koop in alle boekenwinkels! (o.a. Bruna, Intertoys, Selexyz, Bijenkorf, V&D en de kinderboekenwinkels.)

32 opmerkingen:

  1. I <3 100% mila echt een super leuk boek

    xoxo Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo'n leuk boek!!!!! echt een meiden boek!!!!! ik doe mijn boekbespreking erover
    xxxjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. fantastishesupergeweldige niki
    100% mila is echt een super leuk boek en ik heb hem vorige week uitgelezen. ik ga volgende week met mijn moeder naar Parijs en ik heb er zoooooo super veeeeel zin in!! en natuurlijk ga ik de tips achter in het boek van 100% mila zeker gebruiken.(zwijmelen bij louis vuiton:p) en natuurlijk shoppen en alle leuke dingen bekijken.
    ik hoop dat je nog veel boeken gaat schrijven

    dikke knuffels en kuziesss van mirthe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nikki.
    Echt super vet dat je dit blogje hebt!
    Ik ben echt helemaal fan van jou boeken.
    Ik lees opzich niet zo graag boeken, maar deze zijn echt té leuk om niet te lezen.
    Ik heb thuis bijna al jou boeken in m'n boeken kast staan.
    Alleen 100% Beverly & 100% Love moet ik nog kopen. Haha.
    Ik hoop dat je nog heel veel 100% boeken gaat schrijven.
    En singeer jij ook boeken ofzo? :)
    Mijn favo is 100% Fee.
    Echt ge-wel-dig, zo lachen!

    xo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nikki!
    Ik lees graag jouw boeken. Alleen 100% Mila moet ik nog kopen!! En trouwens, zijn er eigenlijk 2 boeke van 100% Love? Ja? Dan moet ik die tweede ook nog lezen!!! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Niki,

    Ik lees al een hele poos uw boeken, ik vind het heel erg leuk om uw boeken te lezen omdat het precies over de onderwerpen gaat wat ik leuk vind :) ( Dure merken zoals Louise Vuitton, modeshows etc.) 100% Mila is voor mij echt het toppunt, het is zo'n geweldig boek om te lezen, ik heb hem zelf ook thuis en heb hem volgens mij al wel 7x uitgelezen. Ik vind dat het eigenlijk een best 'open einde' heeft en vroeg me af of u daar ooit nog een vervolg op zou schrijven? Ik zou graag willen weten hoe het verder met Mila gaat ivb met Lousie Vuitton.

    Ik weet niet of u zomaar op reactie's reageert, maar het zou me erg leuk lijken om een antwoord terug te krijgen op mijn vraag.

    Groetjes, Evi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi niki!
    jou boeken zijn echt GE-WEL-DIG!
    100%Mila is echt toppie! <3
    Ik vond het wel een beetje jammer want ik had liever dat het boek veel langer zou zijn want ik wil heeeel graag weten hoe het verder gaat met haar bijbaantje en Nino?
    Niki smit jij bent gewoon de grappigste leukste liefste schrijfster van all the world! ♥
    Doeii!
    Kuzz en dikke knuffel rojina! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Niki !
    Wat een geweldig boek over een dertien jarig meisje
    In PARISSS

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heyy !
    als eerst ; 100% mila is een supergeweldig boek !!
    ik heb hem al 5/6 x gelezen, maar het blijft een supergeweldig boek !! :D
    maar ik heb een vraagje...
    ik doe mijn boekverslag over dit boek maar ik weet niet tot welke genre dit boek hoort ?!?

    please geeft antwoord ?

    xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik houd mijn boekbespreking ook over 100% mila en heb de zelfde vraag
      gr. mij!!!!

      Verwijderen
  10. ik heb alle delen al gelezen zoooooooow leuk ik hou mijn boekbespreking over 100% mila

    gr lina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een leuk boek hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik
    vind
    het
    een
    super
    gaaf
    boek
    en
    ik
    doe
    mijn
    boekbespreking
    erover
    maar
    ACH LAATMAAR

    groeten uit winterswijk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik
    moet
    alleen
    100% julia
    nog
    gaan
    lezen
    maar
    ik
    vind
    het
    duur
    om
    te
    kopen
    en
    hij
    is
    bijna
    altijd
    uitgeleend
    bij
    de
    bieb


    xoxxoxi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. n
    ni
    nik
    niki
    nikis
    nikism
    nikismi
    nikismit
    nikismi
    nikism
    nikis
    niki
    nik
    ni
    n

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben gewoon verslaafd aan 100% mila!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Niki!
    Zo'n TOF boek echt gweldig
    liefs Biggetje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey Niki
    ik vindt jou boeken zo tofffff
    en leuk ik hoop dat er een film van uit komt
    liefst ban (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeeeey Niki Zullen we weer een keer naar de bios!
    De vorige keer was zoo gezellig!
    liefs je nichtje!!!!!!!!!!!11

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoii Nikki!
    Jouw boeken vind ik geweldig, maar 100% mila is mijn favoriet.
    Ik houd ook heel veel van mode, en welk beroep wil ik later het liefste doen?!
    Precies, modeontwerpster!
    Ik hoop dat het bij mij ook zover komt als bij mila, en dat ik over een paar jaar bij louis vuitton uit het raam kijk, op zijn vensterbank zittend...;-)
    Xoxo, toekomstige modeontwerpster (hopelijk) en jouw allergrootste fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind alle 100%boeken van Niki Smit heel leuk maar 100%Mila vind ik alle leukste ik kreeg zo goed gevoel toen ik dat boek las geweldig boek is het ik moet nog 100%Bo lezen hopelijk is die ook leuk net als 100%Mila :) oooh my god Niki Simt je de best schrijver

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi, ik hoi mijn boekbespreking over 100% mila.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik vind het echt een super leuk boek heb hem net uit en ga er een beok verslag over maken :)
    1
    10
    100
    100%
    100% m
    100% mi
    100% mil
    100% mila
    100% mil
    100% mi
    100% m
    100%
    100
    10
    1
    P.S.
    mijn zus heet ook Mila eerst waren de boeken van haar maar nu mag ik ze:)
    liefs
    Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik het er mijn boekverslag over gehouden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi ik had een vraagje ik moet voor school een boekverslag maken en moet drie nieuwe titels verzinnen voor dit boekmaar ik weet het echt wat een goeie titel is kan iemand mij helpen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...